DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> >>


شهرشیشه ایی

آخ چه کیفی میده که باعشقت برقصی

   

  



نظرات شما عزیزان:

محمد ‏
ساعت16:54---22 اسفند 1390
أخ گفتی!!!‏

+
ساعت15:14---22 اسفند 1390
انگار خـــــــدا

در " صدایت " کدئین تزریق کرده ...

با من که حرف میزنی

دردهایم را تسکین میدهی


parklove
ساعت2:31---22 اسفند 1390
سلام دوست عزيز تبريك ميگم وب خوبي داري؛منم تو وب خودم ۱نظرسنجي زدم كه راجب اينكه بعد از شكست عشقي چكاربايد كرد? جوابش نه تنها واسه من بلکه واسه همه مهمه ممنون ميشم بياي شركت كني ونظر بديparklove.loxblog.com

تنهای تنها
ساعت0:27---22 اسفند 1390
سلام، عزیزم

از وبت دیدن کردم. واقعا استفاده کردم. خیلی عالیه.

راستی اگه دوست داشتی به وب من یه سری بزن. اگه بنر خواستی بهم خبر بده. راستی با تبادل لینک موافقی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 21 / 12 / 1390برچسب:,| ساعت 8:17 قبل از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ